[GWL] Skup mebli
Buster
2016-03-24 09:11:47 UTC
Witajcie.
Widzę, że grupa nadal żywa. :)
Słuchajcie. Mam kilka sztuk mebli drewnianych wykonanych rzemieślniczo w latach 50/60 ubiegłego stulecia. Są to: kredens, toaletka z lustrem, szafa, 4 krzesła i 2 fotelo-krzesła. Chcę to, o ile to możliwe, sprzedać. Problem w tym, że nie wiem jak to wycenić. Czy może mi ktoś pomóc i polecić kogoś do wyceny? Ale takiej rzetelnej. A może zna ktoś kogoś, kto skupuje takie rzeczy? Mam również kilka ozdób kryształowych i zegar kominkowy Metron ZK-17 (sprawny). Pomoże ktoś?
Radek vel Buster
Olo
2016-03-25 22:08:47 UTC
Post by Buster
[...]
Ja bym obstawiał znany portal aukcyjny ...
Grześ
Buster
2016-03-28 16:28:41 UTC
No w sumie racja. Ale fajnie by było mieć jakiś punkt zaczepienia jeśli chodzi o cenę.