[GWŁ] dobry mechanik Audi
Michał Grzelak
2011-09-10 14:47:56 UTC
Mam problem z moim dotychczasowym mechanikiem, nie potrafi zlokalizować
wycieku oleju z silnika. Wymienia co i raz to nową uszczelkę zarzekając
się, że tym razem to już na pewno "będę zadowolony", ale oleju w misce
ubywa ciągle tak samo a i plama oleju na podłodze garażu pojawia się za
każdym rzem z tą samą częstotliwością.
Samochód to stare, klasyczne Audi Coupe, którego nie chcę się pozbywać
ze względów sentymentalnych, z resztą tylko 4 lata brakują mu do
"żółtych blach", więc i w ręce jakiegoś niedouczonego samochodowego
oprawcy też wolałbym go nie oddawać. Będę wdzięczny za wszelkie namiary.
Pozdrawiam
M..M

P.S.
Gdyby ktoś z treści maila wywnioskował, że cena za usługę nie gra roli,
to apeluję:
- Człowieku! Nie idź tą drogą!
;-)
Bartek eN
2011-09-12 20:37:39 UTC
Post by Michał Grzelak
[...]
witam

polecam

JS Auto-serwis Jarosław Szczęsny
ul.Bulwarowa 6 (wjazd od Granicznej)
603 505 702

Naprawiam u niego już drugie A4, brat swoje A6, znajomy A4 a inny znajomy
Passata - nikt raczej nie narzeka.
Podejrzewam ,że będzie w stanie Ci pomóc i krzywdy raczej nie zrobi ;)

Pzdr

Bartek
Marcin Stankiewicz
2011-09-12 20:46:29 UTC
Dnia Mon, 12 Sep 2011 22:37:39 +0200, Bartek eN na pl.regionalne.lodz
Post by Bartek eN
Podejrzewam ,że będzie w stanie Ci pomóc i krzywdy raczej nie zrobi ;)
A przecież Michał napisał : - Człowieku! Nie idź tą drogą!

Jarek może i jest dobrym mechanikiem, może i kiedyś miał fajne ceny, ale
od kiedy mu lekko wykiełkował jakiś chwast pod czaszką, to i ceny już nie
są takie fajne a i sama jakość obsługi też spadła :) Niestety.
"Nienawiść jest najsubtelniejsza formą gwałtu. Charles Chaplin"
Bartek eN
2011-09-13 20:02:37 UTC
Post by Marcin Stankiewicz
Jarek może i jest dobrym mechanikiem,
moim zdaniem jest, nikt nie jest idealny, ale tak jak mówie, ja w sumie
złego slowa nie mogę powiedzieć
Post by Marcin Stankiewicz
może i kiedyś miał fajne ceny
wszystko zależy kto co robił i ile zapłacił. No i ile dla kogo jest drogo...
W porównaniu choćby do sieciówek typu Feu Vert ja byłem miło zaskoczony.
Moim zdaniem na standard czyli wymiana oleju etc ma dobre ceny,a na jakieś
rzeczy typu "coś mi świszczy - zobacz co to i napraw" to chyba nigdzie nie
jest tanio. Takie naprawy wymagają przede wszystkim czasu i chęci. Ludzie
czasem nie porafią zrozumieć, że jak ktoś nie wrzucił w auto miski części to
już nie ma prawa wziąć więcej niż stówę. Doświadczenie i czas też kosztuje.
Post by Marcin Stankiewicz
ale
od kiedy mu lekko wykiełkował jakiś chwast pod czaszką,
tzn tak od kiedy mniej wiecej ???
Post by Marcin Stankiewicz
sama jakość obsługi też spadła :) Niestety.
po czym wnioskujesz ?

Nie zrozum mnie żle, jestem jedynie jego klientem, ale póki zadowolonym
klientem dlatego ciekawią mnie podstawy
Twojej opinii, może jest coś o czym nie wiem. Nie szukam zaczepki słownej ;)
Sam u siebie mam automat w A4 i jest jedynym mechanikiem jakiego znam,
któremu ze spokojem zostawiłem auto na wymianę oliwy w skrzyni..

Pzdr

Bartek
m***@op.pl
2016-08-10 21:27:52 UTC
Nigdy tam nie jechać!!!!!!!!!! Odprowadziłem A6 na remont silnika i kolega stwierdził po naprawie ze jeszcze turbina. Wymienił turbinę ale tu nadal grechocze, i tak wyciagał silnik i składał 5 razy i nadal jest nie tak jak być powinno. Włożył koło zamachowe od innego modelu audi, oczywiście używane bez pytania i co, oczywiście do wyjęcia ponownie. Osłona od silnika nadaję się do wyrzucenia na śmieci. Każde zaprowadzenie do jarka auta kończy się obietnicą ze za 2 góra 3 dni będzie gotowe a tu za każdym razem jest 2 tygodnie. Więc tak juz z 3 miechy naprawiał mi ten silnik aż sobie dałem spokój. Raz mówi że silniki sam składa a później że pracownicy coś odwalili itd itd. Może i ma wiedzę ale on jest sam a na podwórku 20 aut stoi, chciałby chyba zarobić ze 20tys na miesiąc a tu jak tak dalej pójdzie to zamknie ten zakład i pójdzie do roboty bu już nikt do niego nie przyjedzie. To tylko jedna sprawa o której napisałem, ale takich akcji że cos robi a zaraz trzeba znowu do niego jechać na poprawkę jest kilka. Więc bardzo proszę dajcie sobie spokój, niech on traktory naprawia a nie niszczy komuś porządne auta.

- - - - - aktualizacja - - - - -

Dodam jeszcze że obiecał auto do odbioru w weekend majowy bo juz 3 raz wyciągał silnik, a do mnie jechał klient po to auto 400km i miał je kupić a on nawet nie odebrał telefonu i miał wszystko w d...
j***@wp.pl
2017-01-14 21:56:35 UTC
Fakt pracy ma dużo ale mi q7 uratował zatarla mi sie panewka na korbowodzie ogarnął temat w trzy tygodnie przy okazji rozrząd wymienił bo grzechotal cena przystępna sprawdzałem u innych fachowców audi toby 30% tanszy ja ogólnie polecam , po 1tys kilometrów kazał przyjechać na przegląd czy wszystko ok