Poszukuję piosenki - WOŚP z Łodzi z dawnych lat
m***@gmail.com
2016-12-23 08:18:25 UTC
Piosenka śpiewana na Wielkiej Orkiestrze Światecznej Pomocy
tekst:
"A więc chwyćmy się za ręce i śpiewajmy z całej mocy, mocniej bije każde serce - gra Orkiestra Świątecznej Pomocy"

Szukam jakiegokolwiek nagrania tego utworu.
User Guide
2022-02-08 16:15:32 UTC
Post by m***@gmail.com
Piosenka śpiewana na Wielkiej Orkiestrze Światecznej Pomocy
"A więc chwyćmy się za ręce i śpiewajmy z całej mocy, mocniej bije każde serce - gra Orkiestra Świątecznej Pomocy"
Szukam jakiegokolwiek nagrania tego utworu.
Tekst mam. Nagranie nlezy gdzies na starym dysku - ale nie wiem na którym :(

Jedna tylko jest orkiestra,
która gra w ludzkich sercach
jej muzyką świat pięknieje
budzi wiarę i nadzieję.