poszukuję fachmana od klimatyzacji...
sundayman
2016-06-20 01:02:50 UTC
...żeby podjechał (Retkinia) i nabił mi klimatyzację split, co to ją za
chwilę założę w mieszkaniu (jakiś chinol za 1.5-2K zł).
Ew. jakby trzeba rurki zakielichować to też, bo nie wiem jeszcze jakie
będę miał.

Może ktoś ma namiar na fachmana, który by mi to mógł wykonać ?
Krzysztof Jodłowski
2016-07-07 08:33:48 UTC
Post by sundayman
...żeby podjechał (Retkinia) i nabił mi klimatyzację split, co to ją za
chwilę założę w mieszkaniu (jakiś chinol za 1.5-2K zł).
Standardowo hipermaketowe chinole są z ładunkiem czynnika na pokładzie.
Odkręcasz, mały przedmuch i już. Instrukcję dołączają.
Post by sundayman
Ew. jakby trzeba rurki zakielichować to też, bo nie wiem jeszcze jakie
będę miał.
Hipermarketowe mają gotowce, do podłączenia.