[GWŁ] optyk...
b***@interia.pl
2008-12-19 17:43:15 UTC

No tak.. optykow ci u nas dostatek, chodzi mi o tych najwiekszych z najlepszym
wyborem oprawek... Zlazłem juz pol Łodzi i wciaz nie moge znalezc niczego co by
mi odpowiadalo...
Manufaktura, Galeria, Piotrkowska przy Próchnika, VisionExpress (ale tam chore
ceny...) i pare malych osiedlowych optykow.
Znacie jakies sklepy z oprawkami (na poczatek oprawki, chociaz moze byc i caly
optyk), gdzie jest naprawde duzy wybor ? Ceny graja role, ale nie az taka
straszna.. w koncu okulary MUSZA byc wigodne i fajne, skoro na najblizsze kilka
dobrych lat..

pozdrawiam,
Kuba
olek
2008-12-20 00:10:34 UTC
Użytkownik pisze, a olek odpowiada ...

http://www.admed.com.pl/
h***@wp.pl
2015-12-23 03:25:45 UTC
Post by b***@interia.pl
Witam,
[...]
Szukaj dalej, a na pewno znajdziesz :p Horrendalne ceny w salonach. Jesli chodzi o okulary, to ja zawsze zamawiam o wiele taniej w esklepach typu galeriawidzenia.com i jeszcze na tym źle nie wyszedłem.