Co można zjeść dobrego w Łodzi i gdzie?
Grzegorz K.
2008-01-13 13:48:37 UTC
Witam,
Jakieś propozycje potraw, restauracji, barów, gdzie można zjeść dobry
syty posiłek, w umiarkowanej cenie powiedzmy do 30 zł/osobę, ale jeśli
coś jest rewelacyjne to i wyższej. Może to być jedna potrawa, ważne, aby
była smaczna. Ciekaw jestem Waszych propozycji.
Pozdrawiam,
Grzegorz
radxcell
2008-01-13 13:55:19 UTC
Post by Grzegorz K.
[...]
ganesh - kuchnia indyjska na Piotrkowskiej 69, nie wolno palic w srodku, czyli
warunki super. juz dla samego poparcia tego faktu warto tam isc. bedzie drozej
niz 30.
north fish w manu - najlepszy sos vinegrette jaki jadlem w Lodzi. rybe mozna
olac, wziac salatke grecka z tym sosem.
faith servet w gl - najlepsze mieso kebabowe jakie jadlem w ogole. reszta ujdzie
;).
green way - klasa sama dla siebie. niestety zmniejszyli szklanki na napoje.

pozdr, rdx
--
___ ___ __ _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tiny.pl/xfrv
michal // i-shop.pl
2008-01-13 14:26:34 UTC
Post by Grzegorz K.
[...]
ja bardzo lubie sfinxa w manu albo na piotrkowskiej - zestawy sa duuze i
w miare tanie. co do jakosci jeszcze sie nie zawiodlem. z tego co
kojarze to takze sa oddzielone miejsca dla palacych i nie palacych.

slyszalem ale nie sprawdzalem Fraszki na wieckowskiego przy
piotrkowskiej (albo na odwrot). Podobno bardzo dobre, domowe jedzenie.

pozdr.
michal
Mateusz Papiernik
2008-01-13 14:44:54 UTC
Post by michal // i-shop.pl
ja bardzo lubie sfinxa w manu albo na piotrkowskiej - zestawy sa duuze i
w miare tanie. co do jakosci jeszcze sie nie zawiodlem. z tego co
kojarze to takze sa oddzielone miejsca dla palacych i nie palacych.
Tez lubie Sfinksa, chodz trudno mowic, zeby byla to wyjatkowo
ekskluzywna czy klasowa restauracja. Ale jedzenie maja smaczne i za
rozsadna cene, czesto tam jadam.

Z bardziej wyczesanych miejsc, warto zajrzec do Anatewki.
--
Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
Projektowanie i realizacja witryn WWW
michal // i-shop.pl
2008-01-13 15:23:27 UTC
Post by Mateusz Papiernik
Tez lubie Sfinksa, chodz trudno mowic, zeby byla to wyjatkowo
ekskluzywna czy klasowa restauracja.
masz racje ale tez nie jest to lokal w stylu mcdonalda czy innych
fastfoodow gdzie lata w okol Ciebie masa halasliwych dzieciakow.
zwlaszcza w sfinkcie na piotrkowskiej w okolicach katedry mozna
spokojnie zjesc.
Mateusz Papiernik
2008-01-13 15:51:36 UTC
Post by michal // i-shop.pl
[...]
o nie, nie, oczywiscie, ze nie :) w sfinksie jest bardzo przyjemnie i z
reguly spokojnie - ja jeszcze nie trafilem na atmosfere, ktora by mi nie
odpowiadala - a zgielku z zalozenia nie lubie.
Bartosz Augustyniak
2008-01-13 16:00:00 UTC
Post by Grzegorz K.
Witam,
Jakie¶ propozycje potraw, restauracji, barów, gdzie mo¿na zje¶æ dobry syty
posi³ek, w umiarkowanej cenie powiedzmy do 30 z³/osobê, ale je¶li co¶ jest
rewelacyjne to i wy¿szej. Mo¿e to byæ jedna potrawa, wa¿ne, aby by³a
smaczna. Ciekaw jestem Waszych propozycji.
Mi siê bardzo podoba³o w resteuracji hiszpañskej w Manufakturze. Cena za
posi³ek mo¿e trochê wiêksza ni¿ poda³ê¶, ale jedzenie bardzo smaczne.

A jak cena ma byæ ni¿sza to przy³acze sie do polecnia Sphinxa oraz tego
kebabu w G£
--
Z powa¿aniem
Bartosz Augustyniak,£ódŒ
C5 2.0 HDi 110 KM '03 174 kkm
Jarek Andrzejewski
2008-01-13 17:52:57 UTC
Post by Grzegorz K.
Jakieś propozycje potraw, restauracji, barów, gdzie można zjeść dobry
syty posiłek, w umiarkowanej cenie powiedzmy do 30 zł/osobę, ale jeśli
Ha Long - chińszczyzna, pizzeria In Centro (ale pewnie inni inne
pizzerie polecą)

Macie już jakieś doświadczenia z tymi nowymi Turkami na Piotrkowskiej?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Mateusz Papiernik
2008-01-13 18:11:36 UTC
Post by Jarek Andrzejewski
Ha Long - chińszczyzna,
W sumie to bardziej wietnamczyzna - ale rowniez polecam. Bylem i na
miejscu (fajny wystroj, mila obsluga, naprawade smaczne jedzenie) jak i
wielokrotnie zamawialem z dowozem.
Protz
2008-01-13 18:27:11 UTC
ja bardzo lubie sfinxa w manu albo na piotrkowskiej - zestawy sa duuze i w
miare tanie.
Sphinx sie totalnie zepsul, co bylem ostatnio to cos bylo nie tak.
Juz wiecej nie zamierzam jesc w zadnym sfinksie.

Protz
Bartek eN
2008-01-13 18:33:22 UTC
Post by Protz
Sphinx sie totalnie zepsul, co bylem ostatnio to cos bylo nie tak.
chyba potwierdzam, jesli " cos bylo nie tak" to to o czym mysle, to jak
ostatnio bylem to tez "cos bylo nie tak" :))

Pzdr

Bartek
Protz
2008-01-13 18:46:34 UTC
Post by Bartek eN
chyba potwierdzam, jesli " cos bylo nie tak" to to o czym mysle, to jak
ostatnio bylem to tez "cos bylo nie tak" :))
mozesz rozwinac?

wedlug mnie ,na przyklad ,mieso w sphinxie jest wysuszone i przypalone, a
nie soczyste. Nie wiem jak komus to moze smakowac.
Ryz czesto zimny i niesmaczny, podobnie frytki. W Sphinxie w Toruniu oprocz
niesmacznego jedzenia podano nam rozwodnione wino w karafce.

Protz
skarb
2008-01-13 19:04:57 UTC
Macie ju¿ jakie¶ do¶wiadczenia z tymi nowymi Turkami na Piotrkowskiej?
Chodzi o Istambu³? By³am ze znajomymi, ja akurat nie jad³am, ale dania
wygl±da³y smakowicie, wszyscy sobie zachwalali. Porcje jak dla mnie dosyæ
du¿e (a potrafiê zje¶æ niema³o). Siedzieli¶my tam jeszcze trochê ju¿ po
zjedzeniu i nagle kelner przyniós³ ka¿demu herbatkê tureck± na koszt firmy
:-))))
Lokal podzielony na 2 czê¶ci: na wej¶cie salka barowa z sa³atkami i innymi
daniami na szybko, a dalej czê¶æ restauracyjna z obrusami etc. ;-)))
Pal±cych nie widzia³am.

Pozdrawiam,
Magda
Ciemny
2008-01-13 19:24:17 UTC
Post by Protz
Post by michal // i-shop.pl
[...]
Popieram.
Na pietrynie za Centralem mięso suche i gumiaste,
obsługa nabiła na rachunku więcej niż było zamówione,
tak więc dla mnie spalili się już na starcie.

SphinMac (Piotrkowska/Tymienieckiego) - kiedyś byli
przystępni cenowo, od momentu jak zmniejszyli porcje
podnosząc cenę i każąc sobie płacić ekstra za frytki
stracili kilku klientów (chodziłem tam czasem
z kumplami z pracy, teraz wybieramy żarcie gdzie indziej).

Jedyny Sphinx jakiego moge polecić to na Pietrynie
przy Struga, ale to dlatego, ze nie podpadli jeszcze :-)

Pozdr. TC
sweet_dreams
2008-01-13 19:59:18 UTC
Gdybyś natomiast chciał skosztować pizzy, spaghetti lub po prostu
wpaść na coś na "małego głoda" (np. ser z pieca) to polecam Presto na
Piotrkowskiej. Jeżeli chodzi o jedzenie to nie zawiodłem się ani razu.
Niestety nie pasuje mi, to że często niestety nie ma tam wolnych
miejsc oraz to, że można palić.

Pozdrawiam,
Sebastian
Grzegorz K.
2008-01-13 20:22:04 UTC
Post by Grzegorz K.
[...]
Witam ponownie,
Właśnie wróciłem z restauracji, traf padł na meksykańską na
Piotrkowskiej. Już kiedyś tam jadłem burito, ale mi osobiście nie
przypadło do gustu. Dzisiaj z żoną przeszliśmy się Piotrkowską i padło
ponownie na kuchnie meksykańską. I jestem zadowolony, tym razem jadłem
Grande Fajitas czy jakoś tak, potrawa smaczna, spora porcja, tylko
samych placków zbyt mało, dodają 3 szt. a powinno być min. 5. Żona jadła
Lomo Desperados, bardzo smaczne. W sumie koszt, ok. 50 zł za dania
główne. No i oryginalna muzyka na żywo w postaci dwóch meksykanów czy
hiszpanów :-)
Pozdrawiam,
Grzegorz
Bartek eN
2008-01-13 21:22:40 UTC
Post by Protz
mozesz rozwinac?
chodzi o k³opoty gastryczne :P - ja to tak zrozumia³em

Pzdr

Bartek
Protz
2008-01-13 21:43:45 UTC
Post by Ciemny
SphinMac (Piotrkowska/Tymienieckiego) - kiedyś byli
oni akurat sa podrobka Sphinxa, nic wiec dziwnego ze zle tam daja jesc skoro
sa podroba czegos, co w oryginale jest juz nieciekawe.

Protz
Protz
2008-01-13 21:52:39 UTC
chodzi o kłopoty gastryczne :P - ja to tak zrozumiałem
mi sie nie skojarzylo, moze to dobrze ;)

Protz
Marek Bieniek
2008-01-13 22:26:21 UTC
Mi się bardzo podobało w resteuracji hiszpańskej w Manufakturze. Cena za
posiłek może trochę większa niż podałęś, ale jedzenie bardzo smaczne.
Costa del Mar. Już tu polecałem.
Kalmary nadal podają bardzo dobre jak na polskie warunki, paella nadal
wara grzechu.

Poprę opinię o Ganeshy - potrafia tam zrobić prawdziwe indyjskie
jedzenie, z solidną ilościa przypraw - nie łagodną popierdółke dla
europejczyków:) Zdecydowanie warto. Na zimę - zdecydowanie warta
spróbowania jest genialna masala tea.

Ostatnio byliśmy w Angelo na 6-go sierpnia - zaskakująco dobra kuchnia
włoska; raz w tygodniu dostawa świeżych ryb i innych śmieci - doradę na
przykład można zjeść albo jakieś mule; zaskakująco dobre wina w
zaskakująco niskich cenach, bardzo dobre tiramisu, prawie jak we
Włoszech.

Te trzy miejsca niestety raczej zdecydowanie powyżej 30 pln na osobę,
ale moim zdaniem warto. Znam kuchnie w Polsce, które za znacznie gorsze
jedzenie życzą sobie więcej.

Z nieco tańszych - wyłamę się i zamiast sfinksa polecę pierogarnię w
Manufakturze. Świetne pierogi z pieca.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)
Następna strona >
Strona 1 z 4