GW£/ skrzynka na gazomierz....
J.S.
2007-05-30 16:16:33 UTC
Mo¿e kto¶ ostatnio to przerabia³? W zasadzie mo¿na kupiæ bez problemu ale
ceny chore.....
Kostek988
2007-05-30 17:33:15 UTC
Post by J.S.
Mo¿e kto¶ ostatnio to przerabia³? W zasadzie mo¿na kupiæ bez problemu ale
ceny chore.....
a co to ?
googlarka strajkuje jak lekarze i nauczyciele ?

ok, nie czepiam siê ju¿ , dla leniwych :

http://www.ken-system.pl/

http://sklep.weba.com.pl/
J.S.
2007-05-30 22:10:08 UTC
Post by Kostek988
Post by J.S.
[...]
DZIÊKI.... w³a¶nie mam cennik tej pierwszej firmy i wydaje mi sie ¿e ponad
600,00 na plastikow± skrzynkê to trochê przesada, mia³em nadziejê ¿e kto¶
mo¿e znalaz³ jak±s sensowniejsz± ofertê..... ale dziêkuje w ka¿dym razie,
jak znajdê to siê podzielê wiedz± :)
Felinka
2007-05-31 08:51:50 UTC
Post by J.S.
Mo¿e kto¶ ostatnio to przerabia³? W zasadzie mo¿na kupiæ bez problemu ale
ceny chore.....
w zesz³ym roku kupowa³am na kopciñskiego 43, ceny nie pamiêtam ale chyba
nie by³a az taka kosmiczna !!

Felinka
Bartek eN
2007-05-31 20:28:47 UTC
Napisz do nich
http://www.allegro.pl/item201056402_skrzynka_gazowa.html

pisza, ze sa producentem, moze maja takie jakiej potrzebujesz i w lepszej
cenie

Pzdr

Bartek