GW£/ skrzynka na gazomierz....
J.S.
2007-05-30 16:12:05 UTC
Mo¿e kto¶ ostatnio to przerabia³? W zasadzie mo¿na kupiæ bez problemu ale
ceny chore.....
Kostek988
2007-05-30 17:37:06 UTC
U¿ytkownik "J.S." <***@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Mo¿e kto¶ ostatnio to przerabia³? W zasadzie mo¿na kupiæ bez problemu ale
> ceny chore.....

a co to ?
googlarka strajkuje jak lekarze i nauczyciele ?

ok, nie czepiam siê ju¿ , dla leniwych :

http://www.ken-system.pl/

http://sklep.weba.com.pl/
J.S.
2007-05-30 22:09:18 UTC
U¿ytkownik "Kostek988" <***@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]
>>

> a co to ?
> googlarka strajkuje jak lekarze i nauczyciele ?
>
> ok, nie czepiam siê ju¿ , dla leniwych :

DZIÊKI.... w³a¶nie mam cennik tej pierwszej firmy i wydaje mi sie ¿e ponad
600,00 na plastikow± skrzynkê to trochê przesada, mia³em nadziejê ¿e kto¶
mo¿e znalaz³ jak±s sensowniejsz± ofertê..... ale dziêkuje w ka¿dym razie,
jak znajdê to siê podzielê wiedz± :)
Bartek eN
2007-05-31 20:28:42 UTC
Napisz do nich
http://www.allegro.pl/item201056402_skrzynka_gazowa.html

pisza, ze sa producentem, moze maja takie jakiej potrzebujesz i w lepszej
cenie

Pzdr

Bartek
Felinka
2007-05-31 08:50:18 UTC
> [...]
> ceny chore.....
>
> w zesz³ym roku kupowa³am na kopciñskiego 43, ceny nie pamiêtam ale chyba
nie by³a az taka kosmiczna !!

Felinka