[GWL] sklep z częściami zamiennymi do AGD ?
sundayman
2010-12-29 14:04:00 UTC
Do niedawna był taki sklep na Tuwima - teraz widziałem , że te pawilony
wyburzone...
Wiecie może, gdzie teraz jest ten sklep ? Był ztcp dobrze zaopatrzony, a
potrzebuje uchwyty do lodówki i pokrętła do kuchenki gazowej...
Inead
Cieszyńska przy Al. Politechniki, zaraz za stacją Orlen
a***@gazeta.pl
2010-12-29 17:17:30 UTC
Post by sundayman
Do niedawna był taki sklep na Tuwima - teraz widziałem , że te pawilony
wyburzone...
Sklep z wyburzonych pawilonów przeniósł się po ukosie (trochę naciągane)
skrzyżowania Tuwima i Sienkiewicza. Teraz znajduje się w kamienicy po
drugiej stronie Tuwima, bliżej Piotrkowskiej, gdzieś pomiędzy/ koło
fryzjera i lombardu.
Pozdrawiam, Artur.
Czarek
2010-12-29 17:37:35 UTC
http://lodz.naszemiasto.pl/kontakty_adresy/105649,majster-zaklad-uslugowo-handlowy,id,t.html#609f4be13cac8df6,1,3
Cz.
sundayman
2010-12-30 00:48:12 UTC
Super, wielkie dzięki wszystkim za pomoc :)
Bogumił
2010-12-31 10:22:02 UTC
Różne części zamienne i serwis jest też w pawilonie przy Niższej Przy rondzie Broniewskiego. Odkurzacze, lodówki różne silniczki to na pewno tam :)